Tuesday, July 8, 2008

Sedangkan lidah lagi tergigit...



“Sedangkan lidah lagi tergigit..apa pula suami isteri...”

Bukankah kita selalu mendengar bait-bait lagu itu? Lagu yang sungguh bermakna terutamanya bagi mereka yang sudah berumahtangga...


Setiap pasangan sudah pastinya mengidamkan suasana rumahtangga yang penuh sakinah (ketenteraman), mawaddah (kasih sayang) dan rahmah serta senantiasa diberkati Allah.

Menyedari hakikat ini, Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia (JIM) Negeri Perak, menjemput saudara saudari, tuan-tuan dan puan-puan ke program Mahligai Kasih, suatu program yang dapat mempertautkan hati pasangan yang baru mendirikan rumahtangga mahupun yang sudah lama melayarkan bahtera kehidupan berumahtangga....

Adakah anda ingin tahu bagaimana memperbaharui dan memantapkan kasih sayang serta mengingatkan kembali saat-saat manis yang telah dilalui bersama dengan pasangan anda? Maka program ini adalah untuk anda! Rebutlah peluang bersama fasilitator berpengalaman dan mampu mengendalikan program secara berkesan, menarik dan santai.

JANGAN LEPASKAN PELUANG INI! (Sila klik pada brosur di atas bagi mengetahui maklumat lebih lanjut mengenai tarikh, masa, tempat serta butir-butir lain...)


No comments: