Thursday, June 24, 2010

Buku terbaru saya...



Buku terbaru saya akan berada di pasaran tidak lama lagi. Pada mulanya, buku itu dijadualkan keluar sempena cuti sekolah baru-baru ini. Tetapi disebabkan kesibukan saya dalam urusan akademik, maka prufreadingnya memakan masa lebih lama dari yang diberi editor.

Puan Ainon telah bermurah hati memperkenalkannya di Universiti Terbuka PTS (penerbit).

Apapun, diharap para pembaca akan teruja bagi membeli dan membacanya...(blurb belakang buku di sini)

4 comments:

Iskandar Syah Ismail aka DR Bubbles said...

Salam,

Saya tengah hari tadi melabel buku untuk projek library rumah anak yatim di Klang yang akan ditubuhkan minggu hadapan. Ternampak buku puan tersalah kategori (novel dewasa), saya segera menukar labelnya kepada remaja. Buku terbaru puan saya akan order kelak untuk projek library yang seterusnya.

Umi Kalthum Ngah said...

Dr. Bubbles,

Assalamualaikum,

Bagus betul segala usaha saudara itu...

Nanti beritahu saya projek baru bertempat di mana, ya?

Tepi Sungai Batu said...

Assalamualaikum,
Tahniah dari Pak Man. Semoga akan terus berkarya. Maju dan terus maju.

Sitie BUm BUm said...

wow...nk bli! nk bli!